Dane przedsiębiorstwa i dane kontaktowe
Nazwa prawna: SignMax AB
EU OSS VAT-reg. no: SE556756876001
Adres korespondencyjny: Box 21, 433 21 Partille, Szwecja
Adres fizyczny zakładu produkcyjnego: Fläskebovägen 5, 438 91 Landvetter, Szwecja
Email: info@szyldmax.pl
Informacje ogólne
Poniższe warunki obowiązują w przypadku wszystkich zamówień składanych przez klientów w SignMax AB (dalej „my”, „nas” lub „SignMax”) na stronie szyldmax.pl.
Złożenie zamówienia na stronie oznacza zawarcie umowy pomiędzy klientem a SignMax, która dotyczy tego zamówienia i obowiązuje w razie ewentualnych pytań lub kwestii spornych, które mogą wynikać ze złożenia zamówienia. Wersja warunków obowiązujących zamówienie klienta to ta, która jest dostępna na szyldmax.pl w momencie złożenia zamówienia. Po przyjęciu przez nas zamówienia na adres e-mail podany przez klienta w momencie składania zamówienia przesyłamy potwierdzenie przyjęcia. Należy pamiętać, aby sprawdzić poprawność podanego adresu e-mail, gdyż to potwierdzenie może być potrzebne podczas ewentualnych późniejszych kontaktów z działem obsługi klienta. Prosimy o natychmiastowy kontakt z nami, jeśli po złożeniu zamówienia klient nie otrzyma potwierdzenia.
Nie zawieramy umów z osobami niepełnoletnimi bez zezwolenia rodzica lub opiekuna ustawowego.
Ceny
Ceny na stronie są podane w walucie PLN. Jeśli zdecydujesz się na zamówienie jako osoba prywatna, ukażą się ceny zawierające podatek VAT. Jeśli zdecydujesz się zamówić jako firma, ceny będą bez podatku. W ostatnim kroku zamówienia zobaczysz ostateczną kwotę do zapłaty. W koszyku, przed sfinalizowaniem zamówienia, zobaczysz również koszt wysyłki.
Zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia w przypadku, gdy obrazy wgrane przez klienta nie będą wystarczającej jakości do wyprodukowania tabliczki oraz w razie błędów technicznych.
Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen w dowolnym momencie bez wcześniejszego powiadomienia. Cena, która obowiązuje klienta, to ta, która jest dostępna na szyldmax.pl w momencie złożenia zamówienia.
Dostawa
Szyldmax współpracuje z Pocztą Polską oraz firmą kurierską DHL dostarczającymi wasze zamówienia. Zamówienia wysyłamy listem lub paczką zależności od wielkości, wagi oraz wartości zamówienia.
Cena za dostarczenie listu ekonomicznego (bez możliwości śledzenia): 15 PLN
Cena za dostarczenie Listu poleconego (z możliwością śledzenia): 25 PLN
Cena za dostarczenie Paczki kurierskiej (z możliwością śledzenia): 50 PLN
W przypadku osób prywatnych paczka dostarczana jest do najbliższego urzędu pocztowego względem miejsca zamieszkania klienta i awizowana w domu.
Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia zamówień, które zawierają nieodpowiednie i/lub obraźliwe treści. Dotyczy to na przykład logotypów/motywów i/lub treści pornograficznych, rasistowskich i nazistowskich. Zamawiający jest odpowiedzialny za to, aby materiał nie naruszał prawa ani przepisów.
W przypadku przedsiębiorstw paczka dostarczana jest pod podany adres dostawy bez awizowania.
Więcej informacji na temat czasu dostawy można znaleźć tutaj.
Czas dostawy na terenie Szwecji
Na terenie Szwecji obowiązują następujące warunki dostawy:
Grawerowane tabliczki plastikowe, identyfikatory i tabliczki drewniane dostarczamy w ciągu 3–7 dni roboczych. Tabliczki aluminiowe i akrylowe, tabliczki plastikowe (z kolorowym nadrukiem), identyfikatory (z kolorowym nadrukiem), tabliczki mosiężne, naklejki, banery, rollupy och plakietki magnetyczne dostarczamy zwykle w ciągu 4–9 dni roboczych. Napisy winylowe dostarczane są zwykle w ciągu 3–6 dni roboczych.
Zawsze dążymy do tego, aby dostarczać nasze zamówienia w podanym terminie, jednak w wyniku nieoczekiwanych zdarzeń może dojść do opóźnienia. W przypadku ewentualnego opóźnienia kontaktujemy się z klientem zaraz, gdy tylko to możliwe, telefonicznie lub pocztą e-mail, ustalając nowy termin dostawy. Jeśli towar nie dotrze pod wskazany adres dostawy w ciągu 14 dni, prosimy o kontakt z nami, telefoniczny lub pocztą e-mail. Klient ma prawo odstąpić od zakupu, jeśli zwłoka w realizacji ma krytyczne znaczenie. W razie gdy termin dostawy przekracza 30 dni klient ma zawsze prawo do odstąpienia od zakupu.
Zamówienia przesłane w postaci paczki pocztowej nieodebrane w ciągu 14 dni są do nas odsyłane. Jeśli zamówienie nie zostanie odebrane przez klienta w terminie, zostaje on obciążony kosztami zwrotu.
Szyldmax ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody w transporcie przesyłki dostarczanej klientowi. Jednak w przypadku odesłania towaru do nas, gdy nie został odebrany przez klienta, ten ponosi za niego odpowiedzialność.
Dane osobowe
SignMax AB jest administratorem danych osobowych gromadzonych w związku ze złożeniem zamówienia. Kiedy klient dokonuje zakupu w naszej witrynie, podaje swoje dane osobowe, takie jak imię i nazwisko, adres pocztowy, adres e-mail i numer telefonu. Potrzebujemy tych danych, aby móc dostarczyć klientowi zamówienie, a także aby móc obsłużyć ewentualne reklamacje oraz administrować później zamówieniem. W przypadku zmiany adresu dostawy lub na fakturze należy się zalogować na koncie w strefie klienta i wprowadzić żądane zmiany. Klient samodzielnie odpowiada za poprawność adresu dostawy i na fakturze. Adres e-mail klienta może zostać wykorzystany do wysyłki naszych biuletynów. Subskrypcję biuletynu można bez trudu anulować, a ponadto klient, w momencie składania zamówienia, może od razu zrezygnować z otrzymywania biuletynów.
Klient ma prawo do otrzymania informacji na temat swoich danych zarejestrowanych u nas. Ponadto ma prawo, m.in., do zażądania sprostowania lub usunięcia swoich danych. Jeśli klient życzy sobie otrzymać takie informacje, powinien skontaktować się z nami pod adresem info@szyldmax.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu, w jaki przetwarzamy dane osobowe klientów oraz prawa osób, których te dane dotyczą, znajdują się w Polityka prywatności.
Płatność i zamówienie
Zamówienie zostanie potwierdzone po kliknięciu opcji „Zakończ zamówienie”. Jeśli płatność nie powiedzie się za pierwszym razem, można spróbować ponownie zapłacić w ten sam sposób lub w kolejnym kroku zmienić sposób płatności. Oferujemy następujące opcje:
Płatność kartą: Można bezpiecznie płacić kartą. Akceptujemy karty VISA i Mastercard. Płatności są obsługiwane przez firmę Adyen B.V, gwarantującą bezpieczne szyfrowanie transakcji zgodnie z surowymi normami bankowymi. Adyen B.V. spełnia wymagania PCI DSS. Szyldmax.pl ma certyfikat SSL, a dane karty są przesyłane bezpośrednio do banku i nie ma możliwości, aby zostały odczytane lub odebrane przez innego odbiorcę.
Używamy 3D Secure. 3D Secure to rozwiązanie zabezpieczające płatności internetowe, opracowane przez operatorów sieci Visa i Mastercard. 3D Secure ma na celu bezpieczną weryfikację konsumenta podczas zakupów online, a tym samym zmniejszenie ryzyka niewłaściwego wykorzystania informacji widniejących na karcie.
Faktura: W przypadku zakupu na fakturę z odroczonym terminem płatności doliczana jest opłata 19 PLN brutto, a termin płatności wynosi 20 dni. W przypadku zwłoki w uiszczeniu należności naliczamy opłatę za przypomnienie w kwocie 25 PLN oraz odsetki.
Płatność bezpośrednia poprzez PayPal – po potwierdzeniu zakupów w kasie klient zostaje przekierowany na stronę PayPal, aby dokończył proces płatności. Pieniądze zostają bezpośrednio pobrane z konta klienta po zatwierdzeniu transakcji.
Online banking (Dotpay): Płatności Dotpay są obsługiwane przez Adyen B.V, są szyfrowane i przebiegają zgodnie z surowymi standardami bankowymi. W momencie gdy klient wybierze Dotpay jako formę płatności, zostanie przeniesiony do witryny właściwego banku, aby sfinalizować płatność. Ayden otrzyma jedynie informację o wyniku transakcji, żadne inne dane nie są przekazywane.
Prawo do rezygnacji z zakupu i gwarancja zadowolonego klienta
Prawo do rezygnacji z zakupu nie obowiązuje, jeśli towar został wyprodukowany zgodnie z wskazówkami konsumenta lub jeśli w jakikolwiek sposób został spersonalizowany. Kiedy zamówienie zostanie przez nas wysłane, nie ma już możliwości rezygnacji z zamówienia, ponieważ nasze towary produkowane są na indywidualne zamówienie klienta.
Mimo że nie zapewniamy prawa do rezygnacji z zakupu, naszym głównym celem jest zagwarantowanie, że nasi klienci będą czuli się pewnie podczas zakupów w SignMax. Jeśli klient nie jest zadowolony, może skorzystać z gwarancji zadowolonego klienta obowiązującej w przypadku całego naszego asortymentu. Nasza gwarancja zadowolonego klienta oznacza, że ten może skontaktować się z nami, jeśli nie jest zadowolony z otrzymanego produktu. W pierwszej kolejności usuwamy problem powodujący niezadowolenie i wysyłamy nowy produkt. Jeśli problem nie zostanie w ten sposób rozwiązany, dokonujemy pełnego zwrotu / kredytowania.
Aby skorzystać z naszej gwarancji zadowolonego klienta, należy skontaktować się z nami jak najszybciej, korzystając z danych podanych powyżej, najlepiej telefonicznie lub pocztą e-mail. Potrzebujemy otrzymać numer zamówienia oraz opis problemu powodującego niezadowolenie.
Nasza gwarancja zadowolonego klienta obowiązuje przez 30 dni od daty dostarczenia produktu. Innymi słowy, klient zobowiązany jest powiadomić nas o problemie, który powoduje jego niezadowolenie, najpóźniej w ciągu 30 dni, licząc od dnia odbioru zamówienia.
Prawa klienta zgodnie z przepisami prawa nie ulegają zmianie w wyniku naszej gwarancji zadowolonego klienta, stanowią prawo dodatkowe.
Oprócz prawa do reklamacji oraz gwarancji zadowolonego klienta SignMax zapewnia roczną gwarancję na wszystkie produkty w ofercie.
Reklamacja
Reklamacje uznawane są w przypadku błędu w produkcji lub szkody w transporcie.
Jeśli z dowolnego powodu klient musi zareklamować produkt, prosimy o kontakt z naszym działem klienta na adres e-mail: info@szyldmax.pl. Klient może skontaktować się z nami również, korzystając z innych danych kontaktowych wymienionych powyżej. Potrzebujemy otrzymać numer zamówienia, opis wady i najlepiej zdjęcia wadliwego produktu. Możemy także zażądać odesłania wadliwego produktu do nas do dalszej kontroli. W przypadku stwierdzenia wady produkcyjnej lub szkody w transporcie reklamacja zostaje uznana. W takim przypadku klient otrzymuje zwrot ewentualnych kosztów odesłania produktu. Uwaga: reklamację należy złożyć zawsze w rozsądnym terminie (przyjmuje się, że jest to okres dwóch (2) miesięcy), jednak nigdy nie później niż w ciągu trzech (3) lat od daty przyjęcia produktu. Jeśli reklamacja zostaje uznana, usuwamy wadę produktu poprzez naprawę, wymianę na produkt równowartościowy, obniżkę ceny lub zwrot ceny produktu (łącznie z kosztem dostawy i zwrotu produktu).
Zwracamy koszty klientowi w ciągu 10 dni, licząc od terminu rozwiązania umowy na uzasadnionej podstawie. Zwrot ceny odbywa się za pomocą takiej samej metody, która została użyta podczas płatności. W przypadku gdy żądamy zwrotu produktu do kontroli, zwracamy pełną kwotę pod warunkiem, że produkt dotrze do nas w tym samym stanie, w jakim dotarł do klienta. Jeśli zwrócony produkt został użyty lub operowano nim w stopniu większym niż wymaga tego sprawdzenie jego właściwości i funkcji, wówczas SignMax ma prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu towaru nawet do 100%.
Spory
Zależy nam, aby wszelkie spory rozwiązywać bez udziału osób trzecich. Ponadto klient może skontaktować się z inspektorem ds. ochrony konsumentów w swojej gminie lub w przypadku sprzedaży międzynarodowej złożyć skargę na platformie unijnej do rozwiązywania sporów w Internecie, dostępnej tutaj: EC Online Dispute Resolution.
Ważność klauzuli
W przypadku gdy dowolne postanowienie zawarte w niniejszych warunkach zostanie uznane za nieważne lub niewykonalne przez sąd lub organ nadzoru, nie ma to wpływu na ważność pozostałych warunków.
Siła wyższa
Na mocy niniejszych warunków SignMax nie ponosi odpowiedzialności za szkody lub opóźnienia wynikające z okoliczności pozostających poza naszą kontrolą. Przykładem takich okolicznością są powodzie, pożary, strajki, zakazy, ograniczenia, sabotaże, problemy z transportem i warunkami pogodowymi oraz wojna.