Zaprenumeruj nasz newsletter, aby otrzymywać informacje pocztą zawierające aktualności i oferty.
Twój adres e-mail jest bezpieczny u nas i nigdy nie będzie udostępniany osobom trzecim. Więcej informacji.
Naklejki, 400x350 mm, Winyl, Samoprzylepna
Cena z VAT
Informacje o produkcie
Typ:
Naklejki
Szerokość:
400 mm
Wysokość:
350 mm
Grubość:
0,175 mm (175µ)
Materiał:
Winyl
Sposób mocowania:
Samoprzylepna
Opis produktu
Zareklamowanie działalności sklepu na tablicy jest istotne i w zasadzie konieczne. W zależności od grupy docelowej tablica może być duża i rzucać się w oczy (duży szyld) lub mniejsza na drzwiach, prezentująca nazwę sklepu.
Aby komunikat był skuteczny, należy przemyśleć jego treść oraz sposób sformułowania. Dotyczy to także koloru i kształtu tablicy, które również wpływają na przekazanie treści. Projektując tabliczki lub tablice sklepowe, należy uwzględnić przede wszystkim trzy kwestie.
Już na tabliczkach czy tablicach umieszczonych przed sklepem, np. na fasadzie budynku, warto zaakcentować branżę sklepu. Jeśli szyld prezentuje nazwę sklepu z antykami, być może dobrze byłoby zdecydować się na starodawny krój liter umieszczonych na metalowym podłożu. Jeśli w sklepie sprzedawany jest sprzęt żeglarski, lina i inne symbole marynistyczne dobrze odzwierciedlą klimat tego miejsca.
Zwłaszcza w przypadku dużych szyldów z nazwą sklepu ważne jest, aby były czytelne również z dużej odległości. Dzięki temu klienci nie będą mieć kłopotu z trafieniem, a poza tym łatwiej będzie zachęcić nowych klientów do wstąpienia i zapoznania się z ofertą sklepu.
W kategorii „Tabliczki i tablice sklepowe” znajdują się również małe tabliczki do zawieszenia wewnątrz sklepu, na przykład informujące klientów o działach sklepu. Powinny być dopasowane stylistycznie do branży sklepu, jednak należy pamiętać, aby przede wszystkim jasno przekazywały konkretny komunikat. Tabliczki z napisem „WYPRZEDAŻ” są często czerwone, aby przyciągnąć wzrok, a poza tym mają bardzo czytelne litery.
Zastanów się, co dana tabliczka ma przekazywać – w kontekście tekstu, koloru i kształtu.