Przejdź do głównej zawartości

Tabliczki biurowe

Tabliczki akrylowe, 150x100 mm, Pleksiglas, Odstęp od ściany

373.49 PLN

Cena z VAT

Gwarancja zadowolonego klienta
Szybka dostawa

Informacje o produkcie

Typ:

Tabliczki akrylowe

Szerokość:

150 mm

Wysokość:

100 mm

Grubość:

6 mm

Materiał:

Pleksiglas

Sposób mocowania:

Odstęp od ściany

Opis produktu

W firmie, gdzie mieści się wiele biur, często znajduje się wiele rodzajów tabliczek. Zaprowadź porządek w magazynie, poinformuj, kto pracuje w danym pomieszczeniu lub oznacz salę konferencyjną. Tabliczki biurowe mogą pełnić wiele różnych funkcji. Jedyne, o czym należy pamiętać to jednolity styl wszystkich tabliczek przekazujących podobną treść.

Tabliczka biurowa może równie dobrze pełnić rolę informacyjną, np. wskazując drogę, jak i przypominającą. Dobór tabliczek zależy przede wszystkim od rodzaju działalności prowadzonej przez biuro.

Tabliczki biurowe – kilka przykładów

Odpowiednia osoba

w większości biur na drzwiach znajdują się tabliczki imienne. Czasami zawierają one jedynie imię i nazwisko osób pracujących w danym pomieszczeniu, inne prezentują również ich stanowisko lub dział. 

Odpowiednia droga

w większych firmach dobrze jest umieścić tabliczki biurowe wskazujące gościom (i personelowi) właściwy kierunek. Najczęściej prowadzą one do recepcji lub toalet. Jednak warto również oznaczyć drogę do różnych działów w przedsiębiorstwie. 

Odpowiedni poziom dźwięku

jeśli w danym pomieszczeniu odbywa się konferencja, rozmowa kwalifikacyjna lub podobne wydarzenie, osoby przebywające w pobliżu powinny zachowywać się odpowiednio cicho. Stąd warto zawsze mieć pod ręką tabliczkę z napisem „Nie przeszkadzać”, aby móc umieścić ją na drzwiach pomieszczenia, kiedy wymagana jest cisza ze strony osób przebywających w pobliżu.

Odpowiednie rzeczy w odpowiednim miejscu

wiele osób kojarzy tabliczki oznaczające różne produkty z ogromnymi pomieszczeniami magazynowymi. Jednak nawet w małych pokojach może być nieporządek. Zaprojektuj prostą i czytelną tabliczkę biurową wskazującą miejsce poszczególnych przedmiotów. Dzięki temu zapanuje ład i porządek, co naprawdę przydaje się w biurze.

Co sądzą nasi klienci?